Van Lustenau naar de Arlbergpas. - Reisverslag uit Klösterle, Oostenrijk van Ger en Fien, Martien en Maria - WaarBenJij.nu Van Lustenau naar de Arlbergpas. - Reisverslag uit Klösterle, Oostenrijk van Ger en Fien, Martien en Maria - WaarBenJij.nu

Van Lustenau naar de Arlbergpas.

Door: Ger en Fien, Martien en Maria

Blijf op de hoogte en volg Ger en Fien, Martien en Maria

26 Juli 2014 | Oostenrijk, Klösterle

Van Lustenau naar de Arlbergpas in de Lechtaler Alpen.
Goeiemorgen, nog even een weetje van gisteren. We hebben gisteren eindeloos gezocht naar een hotel rondom Bregenz. Vanwege de Bregenzer Festspiele, van half juli tot half augustus, is er rondom de Bodensee, geen hotel te vinden. We zijn aan het bellen geweest, VVV kantoor informatie gevraagd en ter plekke in Lustenau waar we uiteindelijk kunnen overnachten.
Wij vertrekken bij Hotel Krönele, om half 9 na een bijzonder goed ontbijt richting Feldkirch waar we onze regenjassen aan moeten vanwege de regen en niet meer uitdoen, de regen valt met bakken uit de lucht. Fietsen van Lustenau, bekend om zijn borduurwerk, Feldkirch, Bludenz, in de middeleeuwen een centrum van zilvermijnbouw en nu van de bekende Milka chocolade en onze overnachting naar Klösterle, waar we overnachten. We hebben al heel wat hoogtemeters bereikt vandaag en ondanks de regen goed gefietst. Morgen de Arlbergpas over, op de pashoogte met 1793 hoogtemeters.
Groeten uit een erg nat Oostenrijk.

• 26 Juli 2014 - 23:11

Mari En Ria :

goeie avond fietsers,

vandaag voor jullie een minder leuke dag met die regen,hopelijk morgen beter weer in arlberg.
    wij hebben vandaag in veghel een redelijk zonnige dag met prima temperatuur 24 graden.
    morgen weer een nieuwe dag succes.groet mari en ria

• 27 Juli 2014 - 08:12

Jan Van Den Berg:

Hallo fietsers.

Het is jammer van die regen,vooral in oostenrijk.Maar houd er de moed maar in,dan komt alles toch goed.We duimen wel ,voor jullie.groetjes jan en jo.

• 27 Juli 2014 - 11:51

Mart En Anne:

Wat een bikkels zijn jullie toch! Ondanks de regen toch die berg trotseren.

Vandaag hopelijk een dag met zonneschijn en wind in de rug dan vliegen jullie op de pedalen door Oostenrijk.

Toi toi toi!!

• 28 Juli 2014 - 00:29

Jan En Toos:

Ha 4tjes
    Wat veel regen,maar 'savonds heerlijk op het terras. Hopelijk morgen zonneschijn. Fiets met plezier!
    groeten Jan en Toos