Aan de Bodensee. - Reisverslag uit Lustenau, Oostenrijk van Ger en Fien, Martien en Maria - WaarBenJij.nu Aan de Bodensee. - Reisverslag uit Lustenau, Oostenrijk van Ger en Fien, Martien en Maria - WaarBenJij.nu

Aan de Bodensee.

Door: Ger en Fien, Martien en Maria.

Blijf op de hoogte en volg Ger en Fien, Martien en Maria

25 Juli 2014 | Oostenrijk, Lustenau

Aan de Bodensee.
Heerlijk geslapen bij Boer Johan. Het ontbijt goed verzorgd en de haan en de hond hebben over ons gewaakt, met andere woorden wakker gehouden.
De eerste 20 km wat klimmetjes daarna was het rustig afdalen naar de Bodensee. Bij Langenargen komen we aan de BodenSee om vervolgens 30 km verder voorbij Bregenz weer te verlaten. Even fietsen we het eiland Lindau op. Even wat drinken en weer verder.
Dit noemen ze het 3 landenpunt. Hier fietsen we in Oostenrijk aan de Zwitserse grens.
In Lustenau vinden we ons Hotel Krönele. Lekker buiten op het tuinterras kunnen eten.
Morgen weer een dag. Dan de aanloop voor de bergetappe. (Arlberg)
100 km verder en geen last. Het 1ste boekje zit erop.
Groetjes de Romefietsers.

• 25 Juli 2014 - 22:23

B&B De Zeven Berken Nistelrode:

Wat gaan jullie snel zeg ...kun je nog wel wat zien ..jullie gaan als een speer
    Super knap
    groetjes Maria Nistelrode

• 25 Juli 2014 - 23:10

Marius Van Den Berg:

Volg met bewondering jullie vorderingen. Lang geleden heb ik daar ook gefietst maar zijn niet verder gekomen als Wenen. (ook mooi). Succes met het vervolg.

• 26 Juli 2014 - 01:53

Mart En Anne:

Het eerste boek eral op zitten??? Dan heeft het uitwerken van het boek mij meer moeite gekost dan jullie fietstocht haha...
    Nee grapje!!! Jullie doen het geweldig! Ga zo door.

Groetjes uit Boekel na onze vakantie inzegening :-)

• 26 Juli 2014 - 09:33

Jan En Toos:

Ha 4tjes,
    Het ziet er goed uit,en jullie gaan als een speer. Succes verder.
    Jan en Toos

• 26 Juli 2014 - 09:58

Harrie En Thea Opsteen:

Hallo luitjes, gaat goed vooruit met jullie al bijna op de helft van de tocht. Maar...., je moet de Arlberg nog over dat is een lange klim. Veel succes gewenst, Harrie Thea

• 26 Juli 2014 - 20:12

Agnes De Wild:

Hallo,
    Het gaat goed zo te lezen,met wat ups en downs,maar dat hoort er bij,
    zullen we maar denken,ga niet te hard,dan geniet je ook nog wat van de omgeving.
    en op z,n tijd je natje en droogje.heel belangrijk!!
    succes verder nog. doei doei!
    Jan en Agnes.

• 26 Juli 2014 - 20:27

Piet & Riky:

Het gaat weer fantastisch goed met jullie zien we,we hopen dat het zo blijft gaan zonder al teveel problemen. Trouwens het weer ziet er voor morgen niet zo best uit in de regio waar jullie zijn vlgs de weerman van het journaal. ( we hopen dat het meevalt en zullen jullie denken ) Hou jullie taai en ga zo door.
    Piet & Riky.

• 26 Juli 2014 - 21:37

Mari En Ria:

Hallo romefietsers, alweer een etappe onder de wielen door. het is lijkt wel een makkie voor jullie
    ga zo door. Morgen alvast succes gewenst. groeten vanuit de herteweide mari en ria