Regen, regen en nog eens regen. - Reisverslag uit Pescantina, Italië van Ger en Fien, Martien en Maria - WaarBenJij.nu Regen, regen en nog eens regen. - Reisverslag uit Pescantina, Italië van Ger en Fien, Martien en Maria - WaarBenJij.nu

Regen, regen en nog eens regen.

Door: Ger en Fien, Martien en Maria

Blijf op de hoogte en volg Ger en Fien, Martien en Maria

30 Juli 2014 | Italië, Pescantina

Het regent, regent en het regent,

Wat een slecht begin van de dag. Liggen we nog op een oor horen we de regen al weer op het dak. En het houdt nog niet op. Op 90 van de 110 km van vandaag, altijd maar regen. Erg jammer van de mooie uitzichten we zien weinig van de omgeving. Alles hangt in dichte wolken of regen.
Fietsen van Nave S. Felice naar Trento, Rovereto, Ala en onze overnachting Pescantina.
Vandaag weinig klimmetjes het gaat nog steeds over fietspaden door boom- en fruitgaarden. Stoppen in een restaurantje voor warme chocolademelk en ons te verwarmen. We doen het natte goed uit en doen wat droogs aan. Doornat worden de stoelen waar we zitten maar de eigenaresse vindt het wel goed.
Toch nog 110 km gefietst maar nu moet de regen maar eens afgelopen zijn.
We worden verwend bij aankomst in ons B&B. Kunnen de was wassen en Mevr is zo aardig om ons naar een restaurant te brengen met de auto. Zo meteen komt ze ons weer halen.
De groeten van de Romefietsers.

• 30 Juli 2014 - 21:55

Mari En Ria :

goeie avond rometrappers,
    Wat een kloteweer!!!! het houdt blijkbaar maar niet op.
    vanavond goed eten en een goeie nachtrust, dan kun er morgen weer tegen met de volgende
    etappe, en hopelijk droog weer.
    gr mari en ria

• 30 Juli 2014 - 22:48

Jan En Nellie:

Hier ook regen en nog eens regen

• 30 Juli 2014 - 23:01

Wilma De Groot:

Heey trappisten,
    Wat een hondenweer...! Maar na regen komt zonneschijn, tenminste dat hoop ik voor jullie ti's mooi geweest met dat gezeik, dan is het allemaal niet meer zo lollig, toch...?
    Jullie zijn wel echte dayhearts elke dag meer als honderd km. echt super hoor petje af...!
    Zeg Maria jij bent wel iemand vergeten mee te nemen, hadden wij niet iets afgesproken ????
    Wens jullie een droge voortzetting en geef niet op...! we houden jullie in de gaten in onze luie stoel achter de PC. lekker in het zonnetje.
    PS mooie foto's trouwens...,

• 30 Juli 2014 - 23:21

Wat erg .... zoveel Regen
    Het is dan steeds afzien. ..
    Ik hoop dat het beter wordt
    Hou je haaks. . Groet uit Nistelrode

• 31 Juli 2014 - 10:17

Mart En Anne:

Sjongesjonge wat een snertweer zeg! Jammer dat je dan ook niet veel van de omgeving kunt zien. Maar zo te zien houden jullie de moed erin. De zon komt echt wel weer tevoorschijn. Wij duimen in ieder geval!! Succes vandaag met de zon op jullie bol.

Groetjes Mart en Anne

• 31 Juli 2014 - 10:17

Mart En Anne:

Groetjes Mart en Anne

• 31 Juli 2014 - 10:22

Jan En Toos:

Ha 4tjes,
    Wat een hondeweer, Knap dat jullie samen er toch iets moois van maken. Hopelijk de komende dagen zonneschijn.Jullie gaan er toch voor!!!!!!!!!!!
    Groeten Jan en Toos

• 31 Juli 2014 - 11:12

Arnold:

Jullie hebben ook altijd geluk, volhouden nog even.

• 31 Juli 2014 - 11:37

Wilma:

Hallo Bikkels,
    Wat jammer nou toch van al die regen,mis je natuurlijk een hoop van de mooie omgeving.
    Ik heb een noveen kaars branden voor de komende 10 dagen, hopelijk helpt het jullie een beetje.
    Alle zegen komt van boven zeggen ze dan, en dat is mooi maar dat hoeven ze niet allemaal in één keer te lozen toch!!
    We denken aan jullie en gelukkig zijn er engeltjes die jullie naar en van een restaurant, ze zijn er nog, probeer toch te genieten en veel succes.
    Groetjes Mari en Wilma

• 31 Juli 2014 - 11:50

Maria:

Wat een weer, kunnen we Henk Raymakers of Tinie van der Horst niet sturen, om dat gat daar boven te dichten, het is meer dan erg. Maar jullie zijn nog vol goede moed om dit te volbrengen, petje af voor jullie 4 tjes. Groetjes Maria.

• 31 Juli 2014 - 11:51

• 31 Juli 2014 - 22:32

Trudy:

Echt balen al die regen, maar na regen komt zonneschijn! Het is alleen wel te hopen dat dat snel is. Hou vol kanjers, Italie is wel mooi!!!