En weer een zon overgoten dag. - Reisverslag uit Bad Breisig, Duitsland van Ger en Fien, Martien en Maria - WaarBenJij.nu En weer een zon overgoten dag. - Reisverslag uit Bad Breisig, Duitsland van Ger en Fien, Martien en Maria - WaarBenJij.nu

En weer een zon overgoten dag.

Door: Ger en Fien, Martien en Maria

Blijf op de hoogte en volg Ger en Fien, Martien en Maria

19 Juli 2014 | Duitsland, Bad Breisig

En weer een zon overgoten dag!!

Wat een super weer hebben we toch. Het had wel wat minder gemogen voor ons Nederlanders. Vanmorgen na een goede nachtrust en een goed ontbijt zijn we een uurtje eerder vertrokken. Komt wel goed uit, kunnen we het wat rustiger aandoen. Heikki ging rechtsom terug langs de Rur naar huis en wij vervolgen onze weg
richting Bad Breisig. Nog even hebben we de Rur te volgen en dan fietsen we door de graan velden.We wanen ons 'n beetje in Noord Frankrijk.
Spotten haasjes, reigers aan de Rur en een jong reetje schiet voor ons de weg over.
Er staat behoorlijk wat wind en dat houden we de hele dag. We strijken neer na 60 km in Euskirchen eten wat en drinken veel en verder door op de route. Rijden over paden door bos en over auto luwe wegen. Bij Remagen komen we aan de Rijn, hier is het gezellig druk, natuurlijk vanwege het weer. Na 115 km is ons hotel daar,
aan oever van de Rijn.

• 19 Juli 2014 - 22:01

Jan En Nellie:

Geweldig wat jullie met die temperatuur presteren

• 19 Juli 2014 - 22:17

Heikki:

Een goede nachtrust?
    Jullie beide hebben mij goed wakker gehouden door al dat gezaag.
    Maar dat mocht de pret niet drukken.
    Het was leuk om zon dag mee te maken.
    Nog veel plezier.

Heikki

• 19 Juli 2014 - 22:28

Boukje:

Nou dat hebben jullie knap gedaan! Hopelijk gaat het morgen weer zo goed!

• 19 Juli 2014 - 23:24

Maria:

Hoi pedaalridders.
    Wat goed van jullie, en dan met deze hitte. Ik hoop voor jullie, dat het wat minder warm word, dit is toch geen weer voor 'n eskimo! Morgen weer vol goed moed starten, en dan kom alles weer goed, blij jullie weer zo te volgen, groetjes aan jullie allemaal.
    Doei Maria.

• 19 Juli 2014 - 23:48

Tiny En Maria Nistelrode:

Weer zoveel km ....wat een kanjers zijn jullie
    En wa zulde oe junkske missen ..Ha Ha
    Maria

• 19 Juli 2014 - 23:51

Ad En Maria:

Hoi Ger, Fien en medetrappers,
    Het is weer een hele uitdaging die jullie aangegaan zijn!
    De temperatuur is wel wat hoog maar alles beter als regen moet je maar denken.
    Een hele goeie reis gewenst met veel fietsplezier.
    Groetjes van ons.

• 20 Juli 2014 - 13:21

Mart En Anne:

Hoi sportievelingen,

Goede prestatie weer! Ziet er gezellig uit daar aan de Rijn. Zet hem op vandaag.

Groetjes van ons!

• 20 Juli 2014 - 17:24

Jan En Toos:

Ha Toppers,
    Wat een prestatie met dit weer.Optijd nat houden en succes.Zet hem op.
    Jan en Toos