Van Boekel naar Jülich, Duitsland - Reisverslag uit Jülich, Duitsland van Ger en Fien, Martien en Maria - WaarBenJij.nu Van Boekel naar Jülich, Duitsland - Reisverslag uit Jülich, Duitsland van Ger en Fien, Martien en Maria - WaarBenJij.nu

Van Boekel naar Jülich, Duitsland

Door: Ger en Fien, Martien en Maria

Blijf op de hoogte en volg Ger en Fien, Martien en Maria

18 Juli 2014 | Duitsland, Jülich

De dag van veel zweten. Om 9 uur op weg naar Jülich in Duitsland. We dachten dat de warmte hoger zou worden richting Rome. Nu hopen we toch dat het wat koeler wordt richting Rome. Overdag is het 37 gr. Uitgezwaaid door familie en vrienden. Dankjewel. We hebben de kortste route naar Roermond gefietst en daar de route opgepakt van Reitsma. Mooie route langs de Rur over grindpaden. Hier zien we nog de naweeën van de storm, veel bomen liggen hier om. Soms op het fietspad. Een fietspad was afgesloten vanwege hochwasser. Maar we hebben er toch door kunnen fietsen. Het water was al aardig gezakt. Mooie omgeving met allerlei dieren op of rond het water. Om half 6 zijn we in Jülich bij ons hotel, De Drei Musketiere. Goed hotel met een heerlijk menu. De nodige biertjes (Radler) genoten en nu rust. Tot morgen. De Romefietsers en gastrijder Heikki.

• 18 Juli 2014 - 22:28

Heikki Van Den Heuvel.:

Hoi.

Lekker dagje gefietst, t was gezellig nog een laatste Radler en dan naar bed.
    succes morgen allemaal, bedankt voor de gezelligheid.

gr. Heikki

• 18 Juli 2014 - 22:29

Jan Van Den Berg.:

We waren vanmorgen nog druk met van alles en nog wat,anders hadden we je uit komen zwaaien.
    maar dan zo maar omet de mail.Fiets ze en hopelijk wordt het niet warmer.Groeten ook van Jo

• 18 Juli 2014 - 22:53

Mart En Anne:

Nou, dat was er weer een 'mit zwei fingers in die nase'... hopelijk gaan de andere tochten ook zo voorspoedig! Geniet van het weer (alles beter dan regen) de omgeving en elkaar!!

Zet 'm op!! Groetjes uit een warm Boekel!!

• 18 Juli 2014 - 23:04

Will Coppens:

elke dag een gratis sauna!!!. veel plezier. we volgen jullie. bedankt nog voor het kaartje. het gaat niet goed met vader en het zal ook niet meer beter worden. we houden jullie op de hoogte.groetjes gerard en will

• 18 Juli 2014 - 23:29

Mari Van Rijbroek:

Zo, de kop is eraf. Op naar morgen voor 2e etappe. gr mari

• 19 Juli 2014 - 00:34

Maria:

Nou geweldig met die hitte. .. En toch gehaald. .. vol houden. Groetjes uit Nistelrode
    Maria

• 19 Juli 2014 - 06:18

Gabby Van Den Berg:

Succes en een fijne vakantie!

• 19 Juli 2014 - 11:18

Jan En Toos:

Super goed bezig,optijd bijtanken!